Odżywki kreatyna

Dawkowanie kreatyny

Metoda brania kreatyny to w pierwszej kolejności faza nasycenia z fazą podtrzymania, ogólnie chodzi o to że podczas fazy nasycenia bierze się więcej kreatyny a w fazie podtrzymania mniej. Skuteczność tej metody dowiedziona jest naukowo, otóż, kreatyna przyjmowana w czasie doby w większych ilościach niż jeden gram na 10 kilogramów masy ciała, jest wydalana z organizmu razem z moczem w postaci kreatyniny, wniosek nasuwa się jeden, suplementacja kreatyny z fazą nasycenia nie ma sensu. Drugą metodą jest stała suplementacja kreatyny, przy tej metodzie nie stosuje się cyklów, kreatynę przyjmuje się cały czas, jedna porcja dziennie to 0,03 gram na jeden kilogram masy ciała. Czyli na przykład osoba ważąca 100 kilogramów powinna brać dziennie 3 gramy kreatyny. Cykl kreatyny powinien trwać około 4 tygodnie, kreatynę powinno przyjmować się dwa razy dziennie, w dni treningowe rano 4 gramy i po treningu również 4 gramy. Zastanawiający może być fakt po co brać kreatynę w dni nietreningowe, otóż chodzi o fakt aby w trakcie całego cyklu utrzymywać stały poziom kreatyny w organizmie.



Copyright @ 2010 Najlepsza Kreatyna